Nytt abonnemang

Godmorgon! Idag tillät jag mig själv att sova läänge, har ju varit uppe tidigt i princip varje morgon. Drömde massa märkligt i natt, fast det var mysigt och jag såg till att jag fortsatte drömma samma sak efter att jag varit uppe på toa..
Jag funderar på att byta mobiloperatör (säger man så?) till 3. Just nu har jag tele2 och jag är egentligen supernöjd med det, men nu är saken sådan att jag vill ha en ny mobil och med tele2 betalar man nästan 200 kr i månaden och det är ett belopp man inte får ringa upp utan ring/sms kostnaden tillkommer utöver det = svindyrt alltså!
Visserligen vet jag ju inte om 3 har erbjudande att man får ringa upp månadskostnaden? Jag vet bara att de HAR haft det. Har kollat runt på hemsidan, men jag blir så förvirrad så det är inte klokt. Någon som vet?

Det där "använd hela beloppet..." tyder jag som att man får ringa upp det, men sen är väl frågan då om jag verkligen ringer för 300 kr i månaden (Lösning: Se till att ringa för så mycket!)

Kommentarer
Postat av: sanna

oj jag fattar ingenting om sånt där. men tror att går mobilen sönder eller så, så får man fortsätta betala för abonnemanget under hela den tiden. eller vad det nu tusan är för något. jag är lite skraj för det där. vore bra om man fick en förklaring:D

2009-03-06 @ 12:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback