Min handled, min stackars stackars handled

Jag har så ont, så jävla ont till och med. Jag kan knappt röra handleden, inte bära något med den handen. Knölen är värre dessutom. Vet inte riktigt vad jag ska göra med den, övervägande att hugga av den nästan. Der nya, hela handledstödet har badat  eftersom det luktade så sjukt illa, så det kan jag inte ha. Stod desperat och blåste på det med hårtorken förut, men det hjälpte ingenting.. Jag måste bara få klaga lite, har ingen annan att klaga för. Försökte med mamma förut men hon svarade bara att hon hört det förut. Va?! Menar hon att jag råkat nämnt det i förbifarten nångång? ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

åh stackars, du måste gå till sjukan med din handled:(

2009-03-25 @ 07:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback