irriterad!!!

Nu är jag verkligen sjukt irriterad, mailservice är väl ändå till för att vara ett alternativ till att ringa? Varför har man då ett mailsystem och man bara skiter i att svara? Sitter man på kommunen SKA man svara, det borde vara deras skyldighet annars ska det inte finnas mail. Tycker det är så dåligt så det kokar i hela mig. Jag mailar ju inte för att jag tycker det är roligt utan för att jag vill få svar på en viktig fråga. Har även skickat sms, inget svar där heller..
Varför känns det som att jag borde ha förstått det här? De lovade mig, men nu verkar de tycka att det är enklare att jag trots allt hamnar där jag var, men SYND för jag tänker inte gå dit i alla fall, så ni blir ändå tvugna att fixa en annan vikarie i vilket fall som helst. Ja, jag vet att det faktiskt är mitt nederlag, de förlorar ju ingenting på det, men det gör jag, pengar! Tycker bara att det är så fruktansvärt svinigt hur de kan bete sig. Är en millimeter från att vara otrevlig, men DET vore att göra bort sig rejält och mognare än så är jag!
Det blir helt enkelt att börja spara till sommaren!

Kommentarer
Postat av: Jenny från stureplan

Det är så 2008 att vara irriterad! Förstår du inte det eller?!

2009-03-05 @ 00:16:53
Postat av: Nathalie

HAHA!

2009-03-05 @ 23:04:22
URL: http://nathaliegustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback