in eller inte?

Jag har en jobbig diffus smärta i ryggen och magen. Kom en sväng i morse i skolan, men nu är det värre. Det är inte så att det gör outhärdligt ont men det är jobbigt och väldigt obehagligt. Kan liksom inte säga exakt vart det gör ont. Hoppas det går över under natten..
Tror inte jag åker in till skolan imorgon. Jag kan väl inte säga att föreläsaren är dålig, bara det att jag inte tycker det ger mig något att sitta där. Samtidigt när jag tänker efter så har jag faktiskt lärt mig en del saker genom att bara höra det, dessutom får jag nåt så jävulskt dåligt samvete för precis allting. Hela kvällen har jag gått och tyckt synd om henne för att folk inte dyker upp. Det är ju hemskt när hon har slitit ihop en presentation och står där helhjärtat och försöker hjälpa oss med olika möjliga frågor hon kan komma att ställa på tentan. Usch vad hemsk jag känner mig. Jag tror jag ställer klockan för säkerhetsskull. Varför måste jag ha så mycket samvete i kroppen?!

Nej nu ska jag läsa lite. Så länge vi båda andas, fortfarande. Jag tycker tyvärr inte att den är lika bra som de tre första böckerna. Den här är inte skriven med alls lika mycket känsla. Dock är den bättre nu när den börjat handla om Bella igen. Halva boken var ju ur Jacobs synvinkel och han gillar jag tomefan inte..
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej!

Nu är det frågestund på min blogg http://jennfs.blogg.se & massa andra godbitar.

Kolla gärna in. Vi ses där!

Pussisar

2009-04-01 @ 17:14:22
URL: http://jennfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback