Godnatt

Det gick inte alls bra att skrämma Anna, lyckades inte alls faktiskt. Där stod jag, höll till och med andan, ryckte upp dörren i princip rätt ögonblick och skrek HEJ. Hade räknat med att hon skulle fara i taket, minst. Kanske skrika till, men nej, inte ett endaste ljud mer än ett normalt "hej hej". Fan jag glömde ju bort att hon har tre barn, känner på mig att det inte är första gången det inträffat. Pluggandet i övrigt gick sådär, det är faschinerande och jag älskar att lära mig, men det är så mycket och så svårt. Vet inte vart man ska börja, drunknar i alla papper och anteckningar minst sagt, men jag ska klara det här, jag måste klara det!

Nu ska jag ta itu med min underbara bok (neh, inte plugga om ni trodde det) Så länge vi båda andas. Tycker dock inte den börjar lika gripande som de övriga, har lagt ifrån mig den här ganska snabbt varje gång jag börjat till skillnad mot de andra jag läste ut på tre lästillfällen. Jag antar att jag hade hoppats på mer detaljer om ni fattar vad jag menar! hoho, men det är ju en ungdomsbok och sånt kan väl inte skrivas då, surt bara när det byggts upp så himla mycket spänning runt det och så vart det ingenting..

Kommentarer
Postat av: Therése

Haha, det är oftast när man ansträngt sig mest som dom inte blir ett dugg rädda :P

2009-03-23 @ 08:44:06
URL: http://terezita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback