godmorgon

Godmorgon! Idag är jag uppe "tidigt", har till och med hunnit va till pressbyrån (hade ju glömt att köpa nytt busskort för mars) och till kronhallen, nu ska det ätas kräftor ikväll! Ovanligt va? Jag måste alltid kolla vem som sitter i kassan nu mera innan jag handlar, lär ju ska få öknamn snart..
Idag mår jag bättre annars tackar som frågar. Är fortfarande snorig, men febern och all huvudvärk är helt borta. Synd att jag missade utekvällen igår, men det finns ju fler helger..

Fick förresten precis reda på att en vän till mig ska ha barn till sommarn!! Det är såå kul, men varför känns det som att det aldrig kommer hända mig?

Kommentarer
Postat av: elin och becca :)

sv; vi har bara tagit det lungt :)



okej, vrf hade du tagit han ? :)

2009-03-01 @ 19:50:08
URL: http://beccandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback