bajs

Just när jag är som segast måste jag ta mig ut, nerför tre jäkla trappor och ut i kylan. Ja, det finns vissa nackdelar med att ha hund och vissa nackdelar med att bo högst upp. När man bor högst upp får man duvor som slår läger ovanför ens balkong och rappar hela den full med skit. Mindre roligt, har lokaliserat deras hem och jag vet minst en som skulle bli väldigt förbannad av att veta detta. Ett ungefärligt citat: "Det kommer samlas massa skit däruppe om du inte fixar det där.." HA! men skrattar bäst som skrattar sist, räknas duvor som skit får jag väl erkänna att hon hade rätt, men jag får helt enkelt vara på min vakt om jag ska sola på balkongen i sommar. Inget annat att göra åt det såvida det inte finns någon därute som är cirkus 2 meter lång och inte är rädd för att; ramla ner från balkongen, få duvor med tillhörande bajs i huvet eller alt. en markis i huvet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback