Tack alla underbara!

Oh my vilka dagar det här har vart.. Det är inte roligt att flytta. Tack och lov ställde en massa underbara människor upp och hjälpte mig. Tack!! Utan er hade det aldrig gått, jag är så glad att jag har såna fina vänner! Ni är bäst Sanna, Jacob, Markus, Anna, Micke och så givetvis mamma :)
Nu är allting tömt, packat, lastat och slängt, känns faktiskt lite sorgligt att se lägenheten helt tom. Jag har ju ändå bott där i nästan två år och jag har verkligen trivts där, men samtidigt känns det som en lättnad. Ja, det är lite blandade känslor helt enkelt. Kommer kännas märkligt att nån annan ska bo där hädanefter. Imorgon lämnar jag ifrån mig nycklarna och då är den verkligen inte min längre, usch vad konstigt det känns, ledsamt..

Jaja, nu ska jag försöka sova i en liten 90 säng :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback