skruttan

Mamma fick lite bilder på Tuva skickade till sin mail idag, visst är hon söt lilla skruttan?


Idag fixade det sig med ny parkering helt automatiskt. Skulle gå in ifrån bilen när någon ropade på mig. Trodde det var nån som skulle gnälla över att jag stod på besöksparkeringen, men han frågade bara om det var så att jag ville ha en parkering och att jag gärna kunde få ta över den direkt. Helt perfekt med tanke på att jag måste bo hos mamma i två veckor innan jag kan flytta in i min nya..

Ny flyttlådor har jag fixat nu med. Trodde lätt att sex st skulle räcka, men nu har jag köpt åtta (?!) till.. Vart kommer alla mina grejer ifrån kan man undra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback