seg, hängig, trött

Usch jag känner mig sjuk eller åtminstonde jävligt hängig.. För tillfället står sängen och film högt upp på min priolista. Såg precis på "the life before her eyes" för andra eller tredje gången, men fortfarande fattar jag ingenting av slutet. Någon som sett den och vill berätta? jag har väl mina aningar men.. Sjukt irriterande med filmer som man måste tänka på, jag vill då gärna förstå vad filmen handlar om och vad den går ut på!

Idag har jag annars bara packat. Rensade ur garderoben i sovrummet och den rymde visst flera IKEA kassar med kläder + att jag även har två totalfyllda sopsäckar med tvätt samt ytterligare en fullsmetad garderob. Vart är ni, klädfanskap, när jag behöver er? Va?!

Nu väntar jag bara på att Linda ska komma och hämta sina spel så ska jag nog återgå till sängen. Jag har förresten semester ända till 27e, wonderful. Leva snålt är bara fönamnet, men herregud vad skönt det är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback