plugg plugg

Hej å hå vad bra jag bloggar. Ni förstår, de här är sista rycket inför SISTA tentan för terminen. Imorgon går skiten av stapeln, vi har slitit som djur och ska även fortsätta med det idag. Jag vill inte halka efter med ens en tenta (även om jag faktiskt tror jag kommer göra det nu) Imorgon, senaste halv tre, är jag hemma och ledig och då har jag förhoppningsvis klarat av termin 1, i värsta fall har jag åtminstonde klarat av 22,5 hp.. Otroligt vad fort terminen har gått. Kämpigt men kul!

Nej nu ska jag klä på mig och knalla över till Anna, idag blir det verlkligen heldagsplugg, wish me luck

Kommentarer
Postat av: sanna

lycka till på tentan imorgon! hoppas verkligen du klarar den så du är klar för den här terminen:) <3

2009-06-03 @ 20:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback