paranoida jag

Jag tror jag har blivit något paranoid. Har nämligen bland annat blivit rädd för att gå ut själv på nätterna, jag får för mig så himla mycket konstigt..

  1. Kommer det en bil så tror jag antingen att den ska gasa allt den äger och har och köra rätt in i mig eller att den ska stanna och släpa in mig i bilen. Speciellt om det är en bil modell större, då är det fan risken 99,9% säker
  2. Går någon bakom mig (kille) förbereder jag mig på att minst bli mördad och stoppar in nycklarna mellan fingrarna till ett ynkligt försvar
  3. När jag kommer in i trapphuset är det inte lugnt, nä absolut inte! Här kan ju någon lurpassa, någon som tagit sig in i trapphuset innan 20 och sitter och väntar på mig utanför min dörr?
  4. Väl inne kan jag andas ut efter att ha kollat mig hastigt omkring. Någon kan ju ha tagit sig in genom mitt centimeteröppna sovrumsfönster...
  5. Att tvätta ansiktet är nästintill kört. Just det där med att ha rengöringsmedel i ögonen så jag inte kan titta är ju hemskt farligt. Tänk om någon står och tittar på mig under tiden ?! Ibland har jag fått såna tvångstankar om det att jag vart tvungen att öppna ögonen mitt under intvålandet och det är inte att rekommendera kan jag säga...
  6. Ibland tror jag helt bombsäkert att någon okänd ska slita upp min sovrumsdörr och hota mig med pistol
Jag får ju gå runt ständigt och va rädd. Nu har jag dessutom skrämt upp mig själv här.. Jag som är så kissnödig. Jävla mig! Stryk ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Angelique

Nr 3 känner jag igen mig på!

2009-06-11 @ 14:37:17
URL: http://kinkykitten.nu
Postat av: sanna

haha när du skriver det här så kommer jag på att jag hatar när man tvättar ansiktet. känns som någon står bakom en och göra något eller att man ska bli så rädd så man slår i sig i kranen och badrumsskåpet. men jag har blivit paranoid med jobbet med. hemligt nr. haha hoppas det försvinner från eniro snart bara haha:D

2009-06-11 @ 19:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback