Min första egna lägenhet är såld

Godkväll.. Nu är lägenheten såld på riktigt, nycklar är lämnade och jag såg hur nya saker flyttade in i den. Det känns ju aningen sorgligt, men jag kommer få det så fint sen så det är värt det! Klart det måste kännas att sälja sin första egna lägenhet,eller så är det jag som är ovanligt blödig ?!

Efter kontraktskrivandet åkte jag och mamma med lite mer saker till förrådet och sen tog jag en sväng på stan med Sanna. Var tvungen att ha nya trosor eftersom mina för tillfället är spårlöst borta, råkade även hitta ett halsband som var nedsatt och en vit liten väska. Slösar otroligt mycket nu, jag kan helt enkelt inte låta bli, det är det bästa som finns!
Nu kom jag precis hem från Sanna, vi har varit ute och gått på rävåskullen med hundarna och sen åt vi majskolv uppe hos henne =)

Skönt det är att va ledig!

Kommentarer
Postat av: Anna Panna

Jag tror att jag har dina trollingar hemma hos mig ;-)

2009-06-24 @ 22:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback