Jag vill ha en sommarstuga

Jag längtar efter ett sommarställe, ett sommarställe som ligger en bit bort, i skymundan, där man får vara ifred och bara vara och njuta. En egen strand och brygga skulle det finnas med en liten eka. Älskar ekor, alltid haft det sen jag var liten. Det finns inget mer fridfullt än att ro ut en bit i kvällningen och sätta sig och meta. Tiden bara flyter iväg medan man sitter där, har man mysigt sällskap bredvid sig är det givetvis ännu bättre..

Jag vill gå kvällspromenader på en skogsstig och ligga i solen hela dagarna. Gud vad underbart! Jag är ingen lägenhetsmänniska, man är så grymt instängd. Så fort (OM) jag stadgar mig ska jag köpa hus OCH en sommarstuga!

Kommentarer
Postat av: Tomic

Nu vet jag inte vart du bor. Men jag gissar på stockholm eftersom jag själv bor där.

Finns jätte många mysga sommarstugor ute på ekerö (kanske lite dyrt men jätte fint :)



ceca hon som är nedre är en normalviktig kvinna. Var på hennes koncert och hon har en fantastisk kropp :)

2009-06-21 @ 18:19:13
URL: http://tomictomi.se
Postat av: sanna

nej fy fan. HATAR att bo i lägenhet. spyr på det. jag vill inte bo här:S

2009-06-21 @ 18:50:39
Postat av: Anna

Du kan få följa med oss till stugan om du vill!

Vore mysigt att sitta uppe på kvällen o dricka lite vin o så kan vi ju kanske gå ner till bryggan o meta lite?!

Vi åker dit i helgen men säkert fler helger under sommaren!

2009-06-24 @ 22:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback