Jaaaa

Idag när mammas vän var här fick jag en sånhär tanke som bara kom från det blå och slog mig i bakhuvet. En helt sjuk, otippad tanke egentligen.. Mamma och vännen träffas inte såhär superofta och när vi satt där och åt (eller jag drack bara té med HONUNG i) så kom den där skumma tanken över mig; "Jag kommer va gravid nästa gång hon kommer hem till mamma". Undrade givetvis på momangen vafan jag tänkte egentligen, eller vafan min hjärna tänkte ÅT mig. Well, vi får väl se om det stämmer, ytterst troligt skulle jag vilja säga..

Svar på Annas kommentar: JAA jag vill hemskt gärna med till er sommarstuga (Om micke och barnen inte spyr på mig vid det här laget) & jeg metar hemskt gärna och dricker vin (fast jag skippar vinet och tar cider i stället!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback