Grekland

Idag har jag pluggat från halv nio till.. ja typ nu. Helt sjukt nervös är jag, ska det alltid vara så här nervöst och jävligt innan tentor? Jag hoppas verkligen den här går vägen nu så som vi slitit. Imorgon är det dessutom sista dagen på uni. Tiden har gått så fort..

Idag blev jag taggad på facebook. Av June från när jag och Elin var i Grekland för två (?) somrar sen. Längtar tillbaka när jag ser det här, helt otroligt vad roligt det var!

En glad skara. Till och med jag ler, helt otroligt


Jag och June

Har ni sett nåt skönare? Jag var den ända som var anständig och hade överdel på mig !!

Kommentarer
Postat av: Nadine

Ser jättehärligt ut! :)

Lycka till på tentan!

2009-06-04 @ 13:19:20
URL: http://nadine.blogg.se/
Postat av: Emma

Älskvärt! Jävel vad brun du var dessutom :)! Funderar på om man skulle åka till Grekland på en sista minuten veckan innan skolan börjar sen om det finns pengar och resesällskap.. man kan behöva ladda batterierna. Hoppas tentan gick bra!! Tror att du klarade den :)! Puss<3

2009-06-04 @ 17:49:31
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com
Postat av: Emma

Ja om vi har pengar borde vi åka ;). Skulle vara sååå skönt! Hoppas att du får G :). Jag får vara glad om jag får G på denna hemtenta, går fanimej inte, kört fast! Jävla skittenta. Skulle börjat tidigare, inser jag nu. Inte så lätt när man somnar å sover bort hela dagarna då men :P. Får stå mitt kast nu. Bara äta mat och sen ta sig samman och ge sig på det. Snaaaart lov!!! Puss<3

2009-06-04 @ 18:35:48
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback