Godmorgon

Åååh fan, känns som mitt i natten. Jag är sjukt trött och vill bara krypa ner i sängen igen. Sov urdåligt i natt med, kastade mig runt åt alla håll och kanter och kunde inte komma till ro. Dock längtar jag till jobbet nu, delvis på grund av en sån bra bok jag läser. Äcklig heter den och är en sann berättelse om hur en mamma behandlar sin dotter. Vidrig men otroligt gripande! Det värsta är att jag nästan alltid nickar till när jag läser..

Hoppas på att den blir stranden sen, kommer dock bli rätt sent eftersom jag måste äta med. Ja, jag får se!

Kommentarer
Postat av: Towa

längtar till jobbet?? ahhh kan man göra det?

2009-06-28 @ 17:20:21
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback