flytta?

Godmorgon, gud vad skönt att få sova lääänge! Ska strax börja göra mig i ordning, ska iväg på förflyttningsteknik 13-16. Just nu känner jag väl ingen vidare lust till det, men det ger ju lite pengar.
Jag borde börja sortera, slänga och packa saker i lägenheten, men jag kollar mig mest bara omkring och vet inte alls vart jag ska börja. Vad börjar man med? Jag kommer ju bo kvar i lägenheten ett tag till, fem dagar till i alla fall. Kan ju inte packa ner massa nödvändigt då? Ska i alla fall åka iväg till Ö&B sen och kolla om jag kan få tag i flyttkartonger. Tur att jag är ledig den här veckan, det ger mig tid att packa i min egen takt..

Nej nu måste jag klä på mig.. Höres =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback