flytt, bad och massa ätande

Värmen håller fortfarande i, och jag vill som vanligt bada hela tiden.
Vid lunch åkte jag ner till stan och lunchade med Emma och Malin, vart en räksallad med vitlökssås på som hemma. Så gott :) Efter det råkade jag shoppa en klänning och en top på H&M, sen åkte jag och Malin hemåt för att tömma mitt förråd vid gamla lägenheten, sen vart det ett jävla körande fram och tillbaka innan vi lastat av alla kartonger i nya lägenheten. Tack Malin för hjälpen!!

Tuva var givetvis med och inspekterade :)

Givetvis tog vi oss ett dopp efter det, det är så varmt i vattnet nu, alldeles ljummet. Vi hann även med att äta middag på Indian curry och jag tog ett handtag och plockade ur massa kartonger i lägenheten. Lite ordning börjar det allt bli. Ska bli skönt när möblerna kommer på torsdag, dock funderar jag starkt på att måla om i sovrummet. Det är blått nu, dessutom var det nån fetfläck på väggen som inte såg allt för snygg ut. Vad tror ni om vitt? Och blir det bra att måla över tapet? Den sitter väldigt bra..


Inbyggda vitrinskåpet

Kommentarer
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

att måla över tapet går alldeles utmärkt dock syns det då väldigt tydligt om det finns luftbubblor under osv.



Även mer jobb om man ska tapetsera om igen efter målningen.

2009-07-01 @ 10:56:39
URL: http://tvattlapp.blogg.se/
Postat av: C H I I B I

Hejsan! Idag kör jag en kul grej på min blogg - alla som skriver en kommentar med tre ord som beskriver deras egen blogg kommer bli länkade av mej imorgon. Skulle vara kul om du ville vara med!^^



Vad fin lägenheten ser ut!^^

2009-07-01 @ 14:11:47
URL: http://chiibis.blogg.se/
Postat av: Becca

oh vad snyggt! :) allting fint med dig?

2009-07-01 @ 14:25:37
URL: http://bexxan.blogg.se/
Postat av: Linda

Jäklar va fint! :D

2009-07-01 @ 21:30:14
URL: http://lindamariajansson.blogg.se/
Postat av: sanna

åååååh vad fint:D:D:D

2009-07-01 @ 22:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback