bantning.. igen

Imorn ska jag börja banta.. Nu får det fan va nog, har långsamt gått upp så jag själv inte hunnit med att fatta och min största fasa är att bli fet. Imorgon är det återigen slut på kolhydratätande, i alla fall snabba, och jag ska ut och gå varje dag minst en timme. Vi får se hur länge jag håller det här den här gången, sist lyckades jag låta bli kolhydrater, godis, dricka osv i cirka två veckor. Typiskt mig! På den tiden hann jag dock gå ner runt fyra kilo och det är ju inte så dåligt! Önskar dock att det fanns nåt enklare sätt, inte kul att avstå från en massa god mat...

Nej nu ska jag spela the SIMS 3 =)

Kommentarer
Postat av: sanna

du, jag tror vi är själsfränder för vi tänker exakt samma sak... alltså när du skrev inlägget om sommarstuga osv och lägenhet tex. gud vad jag bara längtar efter att köpa hus och har mått dåligt över att jag bor i lägenhet. och nu när du skriver att du ska börja banta, jag har också tänkt gå ner några kilon för usch vad jag lagt på mig. jag gjorde ett "schema" i helgen över hur jag ska gå tillväga, sluta med godis och träna i skogen haha:P vi tänker likadant! vi får peppa varandra!

2009-06-22 @ 09:00:56
Postat av: Amanda

Åh, är ts3 kul? Funderar på att köpa det;)

2009-06-22 @ 13:33:47
URL: http://enligtamanda.blogg.se/
Postat av: Angelique

Ah så du har också fastnat för sims 3? :D

2009-06-22 @ 15:36:40
URL: http://kinkykitten.nu
Postat av: Matilda

Jag har just också börjat på en diet, eller en nyttigare period. Gillar inte ordet diet. I alla fall kommer jag köra på en metod som kallas för varannan-dag-metoden, samt kombinera detta med inget intag av pasta, ris, nudlar (osv.), bröd eller socker. Kolla in min blogg. Där har jag skrivit hur den går till.



Om inte, lycka till! Jag ska ge gärnet!

2009-06-22 @ 19:13:15
URL: http://matildarodin.blogg.se/
Postat av: Amanda

SV: okej, skriv gärna när du har spelat! Vill gärna höra hur det är :) funderar själv på att köpa det...:D

2009-06-22 @ 20:04:00
URL: http://enligtamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback