Äntligen sommar

Hej på alla i detta soliga väder!
Har alla lika fint väder som vi har? Solen har skinit hela dagen och det har varit supervarmt, det blev jag varse när jag tog en långpromenad vid lunchtid i tennisskor OCH tjocka strumpor, fy! Promenaden vart nästan på två timmar och det var fan uppför hela vägen. Jag svor långa ramsor för mig själv, var inte ens speciellt gött efteråt för jag gick nämligen och trampade snett minst tio gånger under promenaden så det gjorde ont lite här och var..

Efter prommen åkte jag med mamma till frisören och hoppades på att få klippa mig på deras drop-in och det fick jag! Så nu är jag nyklippt. Vart jättebra, men kort. Kortare än jag räknat med. Nu fattas bara en färgning av mitt hår som visst är orange. Synd hur mycket man upptäcker hos frisören. Frågan är bara, rött igen eller mörkbrunt? Väljer jag mörkbrunt har jag till och med den färgen hemma.

Nu kollar jag på Lotta på liseberg, vilket härm från allsång på skansen. Synd att folk inte kan komma på nåt eget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback