nytt i vardagsrummet

Hej!
Imorse stack jag iväg till elgiganten och köpte mig en tv, blev galen på att inte ha någon alls här hemma! Fick ett superbra pris på den eftersom den jag skulle ha först var den sista kvar och alla delarna hittades inte. Ibland ska man ha tur! Fick ju en bättre tv.. Lyckades/hann inte koppla in den dock, försökte nu ikväll men har inget ljus i v-rummet än. Antennkabeln verkade dessutom vara för tjock. Finns det olika storlekar på dem alltså?

Kunde inte ta nån bättre bild, så mörkt! Det är i alla fall en 32" & blank och fin som sjutton!

Efter att jag ställt upp tvn åkte jag ner till stan och mötte upp Malin, vi lunchade på som hemma. Jag tog som vanligt deras helt ljuvliga club toast. Jag hoppas vid gud att jag aldrig tröttnar på den, så sjukt god!

Jobbat har jag hunnit med också. Den här dagen har känts som en evighet eftersom jag vaknade sju av en mardröm som var så verklig att jag vaknade gråtandes. Fortsatte gråta en stund till och bestämde mig för att gå upp. Drömmen påverkar mig fortfarande! Usch!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Kul :) Jag pluggar i Kalmar. Du då?

2009-07-17 @ 12:39:35
URL: http://demisemiquaver.blogg.se/
Postat av: Anne

Bilen får nog lämnas in för att få en ny bagagelucka och en ny bakskärm. Det kostar på att vara klantig...;)



Anne

2009-07-17 @ 17:36:01
URL: http://flimmerochflummer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback