Larz Kristerz ikväll

Jag är sjukt trött, helt orkeslös. Det är riktigt jäkla jobbigt, hatar att känna mig såhär.. Nyss satt jag och sov i soffan, men inte hjälpte det inte.

Annars idag har jag färgat håret, mörkbrunt, men det vart mer grådassigt. Rätt fult med andra ord. Mamma bjöd sen på club toast på som hemma och ikväll ska hon och jag på Larz Kristerz på logen. Känner på mig att jag kommer få det ganska tråkigt. Kan absolut inte dansa mogendans och jag hatar att gå ut nykter. Moget, JA.. Eftersom jag inte kör ska jag nog köpa mig en cider eller två direkt vi kommer in. Med sprit kan man helt plötsligt dansa bugg och fan vet allt :)


Nu ska jag börja göra mig i ordning lite smått (egentligen har jag lust att gå dit i myskläder för jag är så himla trött)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenare, allt väl? =)

2009-07-22 @ 21:26:29
URL: http://fribor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback