Labbsand

Satt och skrev på ett inlägg imorse, sen glömde jag tydligen att posta det och då var det ju ingen idé att göra det nu!

I morse åkte jag till cheapy med Mia. Köpte väggfärg och allt annat som behövs til att måla sovrummet. Gräddvit vart det.
Vid tolv åkte jag till labbsand tillsammans med min gamla arbetskamrat Katarina. Tyvärr var ju inte restaurangen öppen så jag fick äta en korv från kiosken, lite trist för jag var svinhungrig och sugen på en sallad. Har inte restaurangen öppet i sommar? Var iaf superfint där nere, bara varit där en gång tidigare och det har jag inget särskilt minne ifrån. Vattnet var otroligt varmt, 23 grader, men badade inte idag..

När jag kom hem började jag måla, men det var skitfult. Ska inte ge mig på såntdär själv, det är riktigt dumt! Ska leta upp någon målare jag kan hyra in i stället. Det är lätt värt det i stället för att gå runt och vara missnöjd. Någon som vet något bra företag i Karlskoga, Degerfors? Fick ett tips från Sanna som jag ska kolla in nu! Hoppas det inte är någon vidare väntetid. Jag vill helst flytta in så snabbt som möjligt!

Kommentarer
Postat av: Alma

bra blogg:)

följ gärna min om du tycker att den ger dig något, på bloggkoll.se!



kramiizar

2009-07-01 @ 22:03:08
URL: http://almiiza.blogg.se/
Postat av: Emma

Finns ingen restaurang där :P. Har det inte gjort på länge tror jag. Är ju min chef som tog över stället och vi hyr bara ut lokalen eller serverar mat när folk har bokat. Senaste gångerna jag varit där innan vi tagit över det så fanns det ingen mat att äta heller, bara en del kakor typ.

2009-07-02 @ 09:18:47
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com
Postat av: ammizz

Vilken söt profilbild :)



Målar du med roller? Blir finast så, med pensel är det himla svårt att få det bra, blir oftast randigt. Det brukar vara dyrt att hyra nån så du kan ju testa med roller om du inte gjort det :)



Rösta gärna på mig i tävlingen i mitt senaste inlägg så har du chansen att få ta del av priserna!



Kram :)

2009-07-03 @ 01:07:53
URL: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback