Jäkla regn

Jag blir så jäkla, fruktansvärt trött på det här ovädret. Hela sommaren har varit som en enda lång höst med regn, regn, regn i princip varje dag. Jag är så trött på att titta ut genom fönstret och bara se ösregn. Är det SÅ mycket begärt att vilja ha sol och värme på sommaren?
Det kan lika gärna bli höst på riktigt nu, så man slipper reta upp sig på att hela sommaren går åt helvete. I höst är det okej att köpa varma, mysiga koftor, tända ljus, dricka massa té och bosätta sig framför tvn, inte nu. Nu ska man ju bada och mysa på stranden..

Nu måste jag ge mig ut med Tuva i det här trevliga vädret, men först ska jag kika in i tvättstugan och se om mina kläder är klara i torkrummet=)

Kommentarer
Postat av: Emma

håller med, man blir deppig.. och fryser arslet av sig mitt i sommaren :S.. men idag ser det ut att vara hyfsat väder, men man ska väl inte hoppas på för mycket, haha! Puss<3

2009-08-01 @ 13:33:09
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback