jag är såååå sjuuk :'(

Åhhh jag har blivit så sjuk, fruktansvärt!
Började med att jag var så onormalt trött igår, däckade över två timmar i soffan. Försökte vakna till x antal gången men det gick inte. Senare på kvällen började halsen kännas konstig, det vart så tjockt och plastigt. dock inget ovanligt, brukar alltid gå över under natten, men icke! Vaknade flera gånger i natt av att det gjorde så ont i halsen + att jag svettades och frös som en gris och var otroligt yr i huvet. Var tyvärr bara att sjukskriva sig imorse direkt när jag vaknade, mådde skit..
Gick sen ut med Tuva, inte jättelång bit, men inte kort heller. Tillräckligt långt för att jag skulle bli helt slut. Hela kroppen värker, ryggen är värst. Böjde mig fram för att ta av Tuvas koppel och höll på att fastna i det läget för att det gjorde så ont.

Har mest legat i soffan och sovit idag, har lyckats trycka i mig lite mat med, men de smakade inget vidare.. Gör så ont i ryggen vilket gör det tungt att andas. Vet inte vilket läge jag ska sitta/ligga i för att det ska bli bättre..

Imorgon ska jag uppträda.. Fattar inte alls hur jag ska orka det. Lägligt!

Kommentarer
Postat av: Ronny

Lycka till!

Hej! Ramlade in här då jag surfade runt på Mer-Trafik.Trevligt. Känner inte igen att jag varit här tidigare.Fin och bra blogg du har och därför lämnar jag ett avtryck hos dig.Jag hinner inte läsa så mycket just nu och får väl återkomma? Välkommen till en titt hos mig. Ha det bra

2009-07-26 @ 23:04:57
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke
Postat av: Hanna

fin blogg! :)



Tyck gärna till om min nya header och hoppas att du gillar min blogg :)

2009-07-26 @ 23:07:21
URL: http://hannanas.webblogg.se/
Postat av: Hanna

*svar:* Tackså mycket :)

Ja, jag har gjort den själv :)

2009-07-27 @ 10:56:30
URL: http://hannanas.webblogg.se/
Postat av: Emma

Skrev kommentar här igår men det krånglade så det kom inte fram :S.. Hoppas att du mår bättre idag iallafall! Mycket vatten och alvedon + vila är den bästa medicinen :). Du får häva i dig massa alvedon innan uppträdandet så du känner dig pigg en stund iallafall :). Lycka till<3 Puss<3

2009-07-27 @ 11:38:13
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback