Ikea är fan livsfarligt

Jag är så sjukt trött.. Har försökt orka resa mig upp i minst en kvart nu, men jag sitter som fastkedjad i sängen. Var tänkt att jag bara skulle kolla datorn en snabbis, men jag vart visst fast..

Har varit på IKEA idag med mamma, fan så jag handlade sen då.. Nästan 6000:- brände jag. När det gäller IKEA är det fullkomligt OMÖJLIGT att hålla i pengar. Jag hade en liten inköpslista på cirka sex-sju grejer och som vanligt blev hela vagnen proppfull, så står man där med skägget i brevlådan och får vända på varenda krona sen. Snygga saker vart det i alla fall så jag är helnöjd! (Synd bara att jag shoppade så jag inte har råd med en ny tv) Dock vet jag inte vart jag gjorde av rullgardinen och moppen, som bortblåst. Måste vara kvar ute i bilen, får kika sen!
Ska ta kort på grejerna sen, som sagt orkar jag inte röra mig just nu även om jag måste, ska ut och äta med mamma, hennes kusin Ylva och min tremänning Jennifer vid sju & här sitter jag i morgonrock och mår illa..

Kommentarer
Postat av: Anneli

Håller fullständigt med dig!!

Ikea är livsfarligt... Men, ack så roligt!! :-)

2009-07-08 @ 18:15:09
URL: http://migochminakara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback