Hemmma

Nu är jag äntligen hemma, har sjukt ont i fötterna. Var nog inte särskilt smart att ha högklackat på sig, aj aj, mina stackars fötter.
I övrigt var det faktiskt riktigt roligt, dansade en del och det gick väl bättre framåt slutet. Det var en gubbe som bjöd upp mig som verkligen inte kunde dansa. Två som inte kan dansa = katastrof. Gud vad jag skämdes, men annars var de jättekul. Kul att se Larz Kristerz med. De öste på rätt rejält, drog sjukt mycket folk dessutom..


såhär såg jag ut ikväll och där ser ni ju även håret :)

Kommentarer
Postat av: sanna

Jättefin är du gumman<3

2009-07-23 @ 09:59:16
Postat av: Madde

Fin blogg du har :)

2009-07-24 @ 13:27:42
URL: http://madeleinepetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback