Härligt väder

Jag är så trött.. Jag går verkligen i perioder med mitt sovande. Just nu tex är jag svintrött redan på tidiga kvällen, imorgon kommer jag med all säkerhet vakna åtta. Jag har ingenstans att göra av dagen som helt plötsligt har blivit flera timmar mer. I-landsproblem no 1..
Ikväll var jag som sagt ute och åt, sushi tog jag. Älskar verkligen det. Riktig sommarmat, synd bara att sommaren är åt helvete. Tex öppnade sig himlens portar ännu en gång när vi var klara och skulle gå. Det regnar verkligen inte efter små vis heller, usch!!

Vill ni se de få och dåliga bilder jag har tagit på lägenheten? Ska bara minska dem i storlek, så det kommer i ett nytt inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback