Göteborgsresa

Sitter just nu och diskuterar med Malin om hennes och min Göteborgsresa vi har planerat in i augusti.. Gud vad jag längtar, med all säkerhet stannar vi kvar där över natten och går på liseberg två dagar. Det var så längesen jag var där nu så det ska verkligen bli superroligt och mysigt. Billigt vandrarhem har vi hittat med, dessutom ligger det precis bredvid liseberg. Kan det bli bättre? Vi ska boka så fort vi vet om Sanna ska med eller inte. Klart du ska med baby, det kommer bli svinroligt :) Runt den 13e har vi tänkt oss!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh va kul :D

2009-07-13 @ 00:06:50
URL: http://lindamariajansson.blogg.se/
Postat av: sanna

hade jag haft ett välbetalt jobb hade jag inte tvekat en sekund:'(

2009-07-13 @ 18:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback