Blåsor

Jag har fått en enorm blåsa på tungan, den är jätteobehaglig och gör ont, men trots det kan jag inte låta bli att vrida och vända på tungan åt alla håll, bita i den och göra livet allmänt surt för blåsan. Det är konstigt att man njuter av smärta vissa gånger. Har jag ont nånstans sitter jag ju knappast still med den kroppsdelen, nej det ska vändas och vridas till det yttersta för att det ska göra ont så jag kan beklaga mig sen att jag inte kan göra si och så utan att det gör vrålont (oftast är det rörelser jag aldrig ens gör i vanliga fall)

Idag annars har jag jobbat, förmiddag för en gångs skull.. Bytte tur med en tjej på jobbet, för förmiddagar på mitt schema är inte ymnigt förekommande.. Jobbade med Petra idag, riktig kick för vi skrattar mest hela tiden, roligt! Väl hemma somnade jag, inte en utan två gånger i soffan. Hoppas vid gudarna att jag lyckas somna nu i natt, för natten till idag var vidrig, sov nästan ingenting alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback