vaniljljus

Jag känner mig väldigt krasslig. Kan det va därför jag är grinig? Det brukar gå hand i hand det där..
Har precis tänt lite ljus här hemma, det är så mysigt. Med lite sorg i hjärtat tände jag ett vaniljljus jag varit så rädd om. Har sparat det i snart ett år om inte mer. Det är köpt från partylite & luktar helt gudomligt. Dyrt var det, därför jag är så löjligt rädd om det. Nyss slog det mig dock att det är aningen knäppt att spara på ett ljus. Har man inte ljus för att elda, sa jag till mig själv. Vad är det för mening att ha det om det bara står där? Så nu är det tänt. Jag ska slita det med hälsan & verkligen njuta av det!
Katterna är så jäkla korkade, står & luktar på ljuset. Hoppas de inte börjar slå mot det också. En annan gång stod den ena katten & eldade upp sin svans, utan att ens märka nåt. Vi fick jaga bort han & sen luktade det brända hårstrån i hela lägenheten. En stank som är grymt svår att få bukt med!

Nu ska jag spela lite maxiyatzy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback