icecold

Hej på er!
Intervjun idag gick finfint, precis som jag ville. Kan berätta lite mer imorgon..
Just nu ligger jag i sängen, helt stelfrusen. Inte alls roligt, hela jag hoppar omkring för att jag fryser så. Stod ute en bra stund & pratade med natt-Åsa. Var så stelfrusen att jag knappt kunde starta bilen när jag skulle åka hemåt, men som ni ser lyckades jag till slut. Jag lyckades faktiskt till och med svänga förbi OK & köpa en liten macka. Väl hemma var det bara att kuta in duschen, herregud vad jag var kall & genomfrusen.. Vet ju att man inte får duscha sådär sent, löjligt kan tyckas! Vem märker om jag duschar?! Kanske någon som sitter på sin toa samtidigt som jag gottar mig, men jag tror knappast någon blir väckt för att jag för ett jävla oväsen. (har absolut inte fått något klagomål eller så, inget jag gör till vana heller för den delen. Har hänt sammanlagt två gånger så det är väl inte så farligt?) Om man inte får duscha 12 tycker jag inte heller man ska få duscha 5-6 på morgonen.

Nu ska jag hoppa ner ordentligt under täcket, har ingen lampa tänd men jag ser i skenet från datorn hur håret på armarna står rätt upp, burr! Jag ska kolla på film nu faktiskt, united 93, & fundera på hur jag ska orka gå upp tidigt imorgon igen. Peter ska ju komma med min färdigfixade sko- & hatthylla & samtidigt sätta upp två spegelväggar. Ni kan tro att det kommer bli fint, även om jag kommer hata det när han säkerligen ringer tidigt & väcker mig. Morgonsömnen är som viktigast för mig, jag blir helt förstörd när jag får gå upp "mitt i natten" klockan nio...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback