herregud .'(

Fan fan fan :'( Jävla cancer helvete!! Jag känner mig helt tom, det gör ont i mig. Någon jag har känt i princip hela mitt liv kommer snart inte finnas längre på grund av denna fruktansvärda sjukdom. Jag finner inte ens ord, jag trodde det skulle gå vägen. Har hållit tummarna så hårt, inte riktigt förstått. Det har ju gått så bra med alla behandlingar. Jag vill inte vara med om det här, känns som att tiden stannade för en sekund när jag fick veta. Vet inte vad jag ska ta mig till & jag lider så för den här personen. Det känns så hemskt, overkligt. Jag tror inte på det. Önskar det kunde ske ett mirakel nu....


Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Ja cancer är en hemsk sjukdom! Förlorade själv en nära anhörig i sjukdomen i somras.



Skickar massor av styrkekramar till dig!!



Önskar Er en härlig helg!!



Kramis!

2009-01-30 @ 11:09:35
URL: http://duracellmamman.se/
Postat av: Louise

Det är fruktansvrt, man hoppas in i det sista:(

2009-02-04 @ 13:15:44
URL: http://loveice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback