twilight

Har försökt logga in på bloggen flera gånger idag utan att det har gått, till slut gav jag upp! När ska det sluta krångla? Nån som vet vad det beror på?

Gud vad skönt det är att va ledig på helgerna igen förresten. Förut jobbade jag ju varannan. Visst, jag var ledig väldigt många vardagar, men helgen är ju liksom helgen. Det är något speciellt med fredagarna när man vet att man har hela helgen ledig.
Håller ju på att läsa om jag kunde drömma (twilight, första boken om Edward & Bella) Jag är helt besatt. Kollar på filmen på kvällarna & läser boken på dagarna. Det pirrar i magen, jag skrattar, gråter (ja men nästan i alla fall!) & jag verkligen älskar den fina berättelsen..
Oj, nu protesterar datorn och ska visst stänga av sig. Typiskt

Kommentarer
Postat av: chili

Näe va tradigt. men de é väl blogg.se lilla krångel som de sa hade fixat. Hade en blogg här för ngr år sedan men sen orkade jag inte.

Hoppas de ger me sig. Din blog é så underbar!!

2009-02-01 @ 01:07:29
URL: http://hetchili.blogspot.com
Postat av: vicke

det är inte kul när det inte fungerar, jag hoppas att du får en härlig dag nu

2009-02-01 @ 09:06:28
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback