Trött

Jag är så grymt trött, vad skönt det är. Det är inte ofta jag är såhär trött i rätt tid, men tro inte för den sakens skull att jag tänker sova. Nej, jag ska minsann kolla film. Började på en igår, transsiberian hette den visst. Den var skitlång & jag vart givetvis trött mitt i & nu har jag glömt vart jag var. Jag brukar alltid va så noga med vilken tid jag stänger av på, men de där beror ju helt på hur trött jag är..

Efter jobbet hämtade jag upp Sanna, vi satt hemma hos mig, åt godis & chips & tittade på time machine. Börjar bli beroende av Sanna tror jag. Ingen annan skulle jag kunna umgås med i vilken sinnesstämning som helst. Ja, hon muntrar upp helt enkelt =) (Hon gillar när jag skriver om henne också ;)

Kommentarer
Postat av: Vicke

då hoppas jag att du vaknar utvilad och får en fin dag

2009-01-10 @ 07:39:25
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
Postat av: sanna

ja jag älskar när du skriver om mig:D <3

2009-01-10 @ 16:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback