trolleri

Nu ska jag titta på trollkarlens hemligheter. Jag är så otroligt faschinerad över sånt, så det ska bli hemskt spännande. Helst önskar jag avslöjanden om korttrick. Det är jag nämligen mest imponerad av. Dock misstänker jag att det här handlar om lite mer avancerade trick. Såg något liknande för flera år sen, det handlade om hur man tex begravde en människa levande och sådär. Oj, vilken användning jag hade av det ;)
Nej, jag älskar verkligen trollerishower. Sitter som en hök & bevakar varje liten rörelse. Dessvärre missar jag visst alltid hur det går till. Mitt öga är nog för otränat!
Nu ska det bli spännande, ska titta, titta & titta lite till. Sen ska jag gissa & sen se om jag hade rätt, hoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback