timvikariat

Jag har sovit rätt dåligt imorse, blev störd precis hela tiden av att telefonen ringde. Började ringa klockan nio. Jag kanske är fjompig, men jag tycker inte man ringer klockan nio till någon. Tio borde vara en gräns. (inte ens det gillar jag, men mer okej i alla fall) Nu har ju jag den fina egenskapen att jag lätt somnar om, som tur är! Ni vet ju hur viktig min morgonsömn är för mig ;)
Vet inte vem den första var som ringde, slog upp numret på hitta men hittade inget. Någon nummer inom kommunen var det i alla fall, så mycket vet jag! Andra samtalet var Karro från kontoret så henne ringde jag upp. Jag hade ju sökt en tjänst för ett tag sen, ska på gruppintervju nästa måndag. spännande! Dock är det ingen "tjänst" på det sättet, det är timvikariat, men har tänkt att ha det bredvid mitt andra jobb, eftersom jag jobbar 65% & jag tror det kan vara skönt att få komma ifrån till något annat ställe ibland.. Dessutom tyckte absolut Karro att jag skulle gå dit, för att åtminstonde få in en fot i Desirées enhet, med tanke på att jag snart slutar där jag är nu. Inte säkert det finns någon ny brukare inom Tinas enhet, därför är det ju inga fel att ha två enheter öppna.
Ni kan ju hålla tummarna i vilket fall som helst, lät dock farligt med "gruppintervju", många som sökt alltså. Undra om jag har någon förtur på nåt sätt eftersom jag redan är fast i kommunen? Jaja, återstår att se. Bara att gå dit & vara sig själv, det brukar räcka långt =)

Kommentarer
Postat av: sanna

ååååååååååh vad kul:D

2009-01-12 @ 23:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback