student =)

Sådär, nu är jag student vid Karlstad Universitet då, känns märkligt. Vilka snabba vändningar mitt liv tar, men jag gillar det! Bara det att huvudet inte riktigt hänger med alla gånger. Tänk att jag, JAG, kom in på sjuksköterska. Det trodde jag aldrig. Det ska bli så roligt! Jag är så exhalterad att jag är alldeles svett här.
Upptäckte dock just att det är tenta redan nästa vecka på fredag (!!) Jag har ju inte ens nån bok, tänk om det inte längre går att få tag i någon då jag börjar senare än alla de andra? Såg också att de hunnit gå igenom massa kapitel redan. Ja, det blir nog aningen svårt att komma in i studentlivet... Jag är glad i vilket fall som helst! Känns som att jag har lite flyt just nu! Berättar imorn hur det gick första dagen. Börjar 8.15 & verkar sluta 15.. Lång dag!

wohoo=)

Kommentarer
Postat av: Linda

Men gud va kul, grattis! :D

2009-01-21 @ 16:52:31
URL: http://lindamariajansson.blogg.com
Postat av: sanna

ja men böckerna är det ju bara du köper på akademibokhandeln mitt emot biblioteket. de har väl böcker, eller? haha jag har aldrig handlat där:D men det löser sig med böckerna!

då vet vi vad du får göra då;) plugga:D

nej men gud vad kul det är:D woooooooooooho:D

2009-01-21 @ 17:58:50
Postat av: elin

Grattis!! =)

2009-01-21 @ 21:32:10
URL: http://ohlssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback