stadsnät

Nu ska jag strax möta upp Sanna. Har så ont i magen bara, tror den protesterar lite mot téet jag nyss drack. Den har inte varit medgörlig alls den senaste tiden. Blir mysigt med lite sällskap ikväll, men té tror jag vi skippar va? :)

Mats kollar upp stadsnät åt mig just nu. Det låter ju faktiskt bra, comhem är ju rena rånet. Nu har jag 8 Mbit & betalar 324 (!!) kr/månaden för det, med stadsnätet, 100mbit, skulle det kosta 239kr/månaden. Vilken skillnad. Ekonomisk måste man ju va. Hoppas att det går att ha i mitt område. Dissa comhem bör man iaf...

Kommentarer
Postat av: chili

God fortsättning:)

2009-01-02 @ 23:15:34
URL: http://hetchili.blogspot.com/
Postat av: chili

förresten..vilken fin blogg du har!!

2009-01-03 @ 05:56:47
URL: http://hetchili.blogspot.com/
Postat av: sanna

åh jag vill också ha stadsnät. det är så bra. hade det i karlstad och det var betydligt billigare med betydligt högre hastighet. åh. men så är det jävla bindn.tid på comhem. blä

2009-01-03 @ 10:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback