så kan det gå

Jag råkade sova bort hela kvällen. Somnade vid åtta, missade hela let´s dance & hela hjälp. Var inte vidare bekvämt att sova med glasögon, men jisses vad skönt det är att se texten på tvn. Det var längesen jag inte behövde anstränga mig ett dugg. Kunde ha haft högre styrka upptäckte jag dock, underligt, men jag ser ju bra så det får gå! Tuva tyckte jag såg konstig ut, hon var bekymrad & satt i fåtöljen & tittade underligt på mig, förstår henne, vet inte ens om jag törs ta en bild. Jag skäms, kanske måste vänja mig lite först..

Nu ska jag sova, känner mig inte så bra. Hoppas jag kan må lite bättre imorn!
Sov gott :)

Kommentarer
Postat av: sanna

ja men det är nog så att det känns konstigt i början, och när jag ser någon som jag inte sett i glasögon tidigare känns det lika konstigt för mig:D haha. jag vill ju se dig i dom! jag skulle behöva glasögon när jag läser/jobbar... men vad jag skulle känna mig dum och vad alla skulle stirra säkert. känns så. precis som när man va barn haha:D men jag tror du är jättefin som alltid<3

2009-01-31 @ 09:16:41
Postat av: susan & Tyra

hejhej!



Om du gillar att läsa bloggar får du gärna följa med i våran blogg, Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar sidan.. men vem det? :D <3

2009-01-31 @ 21:08:18
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback