Örebro

Det har varit en lång, hård dag idag. Shoppade massor, speciellt på IKEA. Kom över en hel del, två stycken nya lampor till vardagsrumsfönstret, tre små runda mattor, latteglas med tillhörande skedar, vaniljljus, kuddar & överdrag till dem m.m. På elgiganten högg jag in på en mixer, så nu ska här göras smoothies & milkshakes. Har så himla fullt på min arbetsbänk nu. Den är väldigt, väldigt liten & på den lilla ytan har jag klämt in en micro, en kaffebryggare, brödrost & nu även mixern. Vad ska jag klämma in härnäst? Kanske en juicepress.. Då lär jag väl ska ha alla tekniska prylar!
Åkte sen vidare till marieberg. Fick tag i ett par jeans för 100 (!!) kr på Only, värsta rean. En billig tröja hittade jag med på Gina (?), 100 kr även den. Inte provat den än dock, så har ingen aning om ifall den passar eller inte. Troligtvis gör den det!
Har varit en sån hektiskt dag idag att jag kom hem med jordens huvudvärk. Otroligt jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback