nej godnatt!

Jag har ont i magen. Alltså inte på ett nervöst sätt eller jag-har-ätit-något-konstigt sätt. Nej, det här känns mer som mensvärk, gör liksom ont i sidan av magen, bak i ryggen. Jättekonstig känsla, det gör ju absolut inte ont så att man inte står ut, men tillräckligt för att det inte ska gå att sluta tänka på det.
Just nu sitter jag & väntar på att håret ska torka. Tiden rann ju iväg som vanligt. Borde egentligen sova nu, jag är supertrött. Lär ska drömma om massa joner, elektroner, kovalenta bindningar & annat trevligt.. Innan jag sover ska jag försöka kolla på united 93 för... ja vad är det nu? Fjärde eller femte gången. Det går fan inge bra för mig med den filmen, men en liten bit i taget så har jag nog snart sett hela. En kvart & jag sover som en stock..

Jag är lite nervös för jobbet måste jag säga. Jag trodde det skulle gå ihop med skolan, men det gör det inte. Jag vill bara sluta på jobbet nu! Vill inte gå dit i helgen. Vi får hoppas att söndagen är den sista dagen, ever, på det där stället! Undra hur vi ska lösa det här? Jag kanske måste jobba i en månad till, kan de va så tarvliga? Förstår dom dock, men jag kan inte jobba efter mitt schema i vilket fall som helst. Skickade ett mail förut & hörde efter vad vi ska hitta på, jag får mest ångest när jag tänker på det! Vill inte göra mig osams, jag ska ju få jobba i sommar med hade jag ju tänkt ;) (Kanske helger med? Njaa..)

Kommentarer
Postat av: sanna

vad är det för bok förresten? eller ja säg till om ni ska läsa bara kemi:P:P

2009-01-23 @ 14:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback