Lite fräschare

Någon från ett 054-nummer ringde & väckte mig tjugo över nio idag. Gud vad glad jag blir över dessa tidiga samtal. Somnade om i en kvart, då ringde det igen. Samma nummer.. Sökte på hitta, men det fanns inte med. Kan det vara Karlstad uni kanske? Tänk om jag har kommit in på någon utbildning? Även om jag skulle ha kommit in så skiter jag i det just nu.. Får ju ändå nytt jobb snart!
Peter kom hit halv tolv, nu är två spegelväggar uppsatta. En i sovrummet (porrvägg som Peter kallade det) & en i vardagsrummet. Han satte även upp min klocka, duschen & under den här tiden lyckades han även trampa in en hel spik i foten. Livsfarlig arbetsplats!
Jag är vrålhungrig & måste, om bara några minuter, åka & jobba. Fyfan vad det tar emot..
Tar nog kort på spegelväggen när jag kommer hem sen, hinner ju inte med nånting nu!
Ha en bra dag för mig också!

Kommentarer
Postat av: photom

Det brukar ringa ett 040-nummer till mig på morgonen! Typ en gammal gubbe, det är lite creepy!

2009-01-20 @ 23:59:21
URL: http://photom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback