less

Jag är less, less, less.. Jag var så glad åt min långledighet, som jag tyckte att det var, fan nu är det redan slut! Jag har inte mer energi, kanske till och med mindre? Ett otroligt humör sitter jag inne med också. Känner mig som en trotsig liten tre-åring, men jag vill inte. Varför kan jag inte tjäna miljontals på ett roligt jobb? (eller inget jobb alls kanske, bara håva in massa pengar ändå..) Elakheter & förnedring kan trycka ner mig så lätt. Jag mår dåligt över det. Jag önskar att jag var som vissa, kunna skaka av mig direkt jag lämnar skiten. Det är en egenskap jag verkligen beundrar. Hur gör ni egentligen? Själv kan jag ligga en hel natt & bara gräma mig. Kan inte släppa tankarna hur mycket jag än kämpar. Ni anar inte hur stressande det är. Funderar på att skaffa en liten cd-spelare, så jag kan lyssna på tex ljudband när det blir såhär. Det tycker jag låter som en bra idé, tvinga mig själv att inte tänka!

Ge mig något roligt att göra.. Ge mig en trisslott med miljonvinst på iaf ;) Jag är såå trött på det här!

Kommentarer
Postat av: Henrik

ljudband är perfekt om man inte kan somna! Fin blogg & söt tjej =)

2009-01-08 @ 00:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback