Kul!

Upptäckte just att nån av katterna har skitit diarré på min nya matta. Kul! Ska de här också börja kissa & skita lite varstans i lägenheten precis som de förra gjorde? De förra köpte jag som vuxna, enligt dåvarade ägarna hade de aaaldrig gjort något sånt, nej eller hur!? Det var det första de började med hemma hos mig. Mina nya möbler, soffan, schäslongen, allt var helt nerpissat. Tack & lov gick det att få bort med möbeltvätt & jag hoppas på detsamma med min stackars utsatta matta. De förra små kräken fick jag ju givetvis göra mig av med, det funkade inte. Hoppas inte de här börjar med samma sak, då blir jag rent ut sagt galen!
En sak är säker, man ska inte ha katter inomhus. De är inga innedjur! Aldrig att jag gör om det här misstaget igen..

Sitter & äter nudlar men kan av någon konstig anledning bara tänka på bajs ;) Trevligt, trevligt!

Kommentarer
Postat av: Soffie

Problemet med de där är ju att katter bara vet att nån annan katt har varit där nån gång och då är de kört, hur mycket man än tvättar. Jag har lite problems med min ena kisse. hon kan inte gå på lådan om det inte är kliniskt rent, så har någon vart på lådan medan jag är på jobbet, ja då hamnar hennes på badrumsgolvet... underbart med katter vissa stunder.

ha de bra

2009-01-14 @ 04:03:37
URL: http://soffiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback