Känner mig konstig

Det känns som att jag har druckit hur mycket som helst & är på gång att bli bakis fast jag inte druckit en droppe. Mår jättekonstigt. Kom nyss hem från Sanna, vi åt chips & kollade på scream. Herregud vilken dålig film, vem kom egentligen på en sån urusel idé? Den måste ha varit full.. Minns hur cool man tyckte man var när man var liten, runt 10-12 år, & gick till cassablanca för att försöka hyra scream. Ibland gick det bra & då satt man hemma & var livrädd, för att sen skryta för alla att man sett den.
Sanna mådde förresten jätteilla & kräktes, hoppas inte det är kräksjukan, fruktansvärd sjukdom :(
Nu ska jag bädda ner mig i sängen, jag fryser jättemycket. Ibland (men bara ibland) önskar jag att jag hade nån här som ville hålla om mig om nätterna, men kanske bäst att va singel. Det är ett jävla besvär med män bara, för att inte tala om kärlek. Nej, fy sjutton!

Godnatt.. Hoppas ni sover gott =)

Kommentarer
Postat av: Bunny Designs

Haha, scream, ja. Var livradd att gubben

med kniven skulle hoppa fram fran varenda

gatuhorn i flera ar :p



Om du ar pa jakt efter ny design kan jag

forresten tipsa dig om det har:



http://bunnydesigns.blogg.se/2009/january/1-designutlottning-cherie.html#comment



Kramar!

2009-01-04 @ 03:12:08
URL: http://bunnydesigns.blogg.se/
Postat av: Bea

godmorgon, Vad ska du hitta på resten av helgen? kram

2009-01-04 @ 05:44:09
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: ekan

Kärlek kan faktiskt vara väldigt trevligt om du hittar rätt =)

2009-01-04 @ 07:43:14
Postat av: sanna

fy jag känner mig också konstig! precis som jag skulle ha druckit också, som du också skriver. skitkonstigt. men jag har inte spytt mer i alla fall..<3

2009-01-04 @ 10:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback