Ja tack!

Den här byrån såg jag häromdan, vill så hemskt, hemskt gärna ha den..

Den kostar 999:- & kommer från jysk. Det finns dock problem med det här. För det första tycker jag priset är lite väl saftigt för en vanlig byrå. Dock är den monterad & klar så man slipper det besväret (eller besvär är det väl inte, men vill man vara bekväm är det jäklgt skönt). Att den är monterad är ju egentligen inte speciellt bra om man tänker efter för hur ska jag få hem den? Tvivlar starkt på att den får plats i min bil, i nån bil överhuvudtaget?
Om vi sen fortsätter med problemen som inte har med byrån i sig att göra, så finns ju där jag vill ställa den här skönheten, en sko- & hatthylla. Visst det kan jag antagligen flytta på, men vart ska jag då i stället göra av det? De är jättefina, men jag har aldrig varit nöjd med placeringen av dem.
Ett alternativ är att "jag" (dvs nån annan vänlig själ) sågar av hatthyllan en bit, så den kan va i ett litet utrymme där den skulle passa så mycket bättre, där man slipper se alla skor, jackor & fan & hans moster det första man ser när man kliver in i lägenheten.
Fan, om man kan bli kär i en möbel så är jag det nu. Varför måste den vara så dyr & varför måste allt bli så komplicerat? ;)

Kommentarer
Postat av: hilda

Det var faktsikt riktigt snygg!

2009-01-05 @ 00:47:24
URL: http://hiildas.webblogg.se/
Postat av: Rebecka

Sv: Ne det finns nog faktiskt inget godare i livet än kräftor! Baguetten var också god och specielt väldigt enkel! Testa :)



Åh, jag har också suktat efter den byrån sen i våras. Men det ahr inte blivit av att jag köpt den än. Det har varit extrapriser, rea och rabbater på den massvis med gånger sen jag först såg den, men har prioriterat mkt annat ist, men jag skulle verkligen vilja ha den.

2009-01-05 @ 01:11:45
URL: http://yesterdayslie.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

Snygg header! :) Har du bloggkoll?

2009-01-05 @ 01:26:59
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback