intervjun

Åh vad trött jag är. Satt & somnade på jobbet igen. Tror jag börjar göra det till en vana. Det är så hemskt när man är sådär trött & inte kan gå & lägga sig direkt. Är fortfarande lika trött som skönt är, ska slå på samma film som jag skulle ha sett igår, somnade ju efter tio minuter, såklart!
Har lite nackspärr, så de ska verkligen bli skönt att vila huvudet mot kudden. På tal om att va konstig i nacken, igår på intervjun tappade jag helt plötsligt känseln i hela nacken, Var jättetungt att vrida huvet åt sidan & det kändes som att jag inte skulle klara att hålla upp det mycket längre till. Gissa om jag fick lite smått panik?

Intervjun då, det gick helt okej. Är inte missnöjd med något, dock var ju alla som var där väldigt välutbildade. Bara jag som inte hade någon som helst utbildning. Faktiskt hade över 100 sökt tjänsten/tjänsterna, men de tog bara 15 till intervju (5 åt gången i intervjuerna). Bara det känns ju bra! ;) De frågade i vilket fall som helst en massa frågor vi skulle svara på, inför alla. Jag som inte gillar att prata inför grupp, men som sagt så gick det bra. Kände att jag kunde svara lite som jag kände & inte det som de "vill höra" eftersom det här inte är något viktigt för mig. Har inga planer alls på att jobba som tim.vik, sökte det här från början för att min chef sa att det var en tjänst, vilket det tyvärr inte var. Efter det försökte jag tacka nej lite fint när Karro ringde, men hon menade på att det är ju smart att få in en fot i ytterligare en enhet & det är ju så sant som det är sagt..
Efteråt pratade vi lite & de ska försöka lösa min situation snabbare än april, får se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback