Hur ska det här gå?

Nu ska jag strax ge mig på att försöka duscha. Vet inte alls hur det ska gå till ärligt talat, hela badrummet ser ut som jerusalems förstörelse. Duschställningen tar upp i princip hela duschen, det sticker ut vassa skruvar överallt & hela badrummet kommer bli dränkt. Vet inte ens vem som ska kunna fixa det här?
Koka potatis måste jag göra också, tänk om jag ändå hade gjort det igår, vad skönt det hade varit då. Ett bekymmer mindre.
 En frukost-smoothie ska jag ju givetvis göra också. Det vart jätte, jätte gott igår. Vi gjorde den med vaniljyoghurt, banan & blåbär. Prova den,. hur gott som helst!! Idag ska jag nog prova med björnbär, men först ska jag som sagt överleva duschen utan att sticka ihjäl mig på alla långa vassa skruvar ;P

Kommentarer
Postat av: stina

haha oj men vad har hänt i ditt badrum egentligen?

2009-01-09 @ 13:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback